vrijdag 24 juni 2016

Oepsie

Hoi allemaal!

Ik was gister helemaal mijn blog vergeten bij te werken. Toen ik er aandacht ging ik bijna naar bed toe. Om te verkomen dat ik weer helemaal wakker werd heb ik mijn blog niet meer bij gewerkt. Het is namelijk zo, je pc/mobiel geeft een bepaald soort licht af waarvan je wakker wordt. Dus dan is het goed om 1 uur voor dat je gaat slapen niet meer achter de pc/mobiel te gaan. Voor dat ene lichtje. Je lichaam maakt namelijk een stofje aan waardoor je moe wordt. Alles het licht van de pc/mobiel/tablet/tv wordt omgezet naar een stofje wat daglicht ook heeft een daardoor wordt je wakker van. Dat is heel vervelend en daarom is het dus goed om achter een beeldscherm te zitten.



Blijven jullie ook langer wakker als je vlak voor het slapen achter een beeldscherm zitten?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.