donderdag 2 juni 2016

Unboxing video is half gelukt

Hoi allemaal!

Ik had jullie een unboxing video een soort van beloofd. Helaas is hij niet helemaal gelukt. Er was iets mis met het beeld en de spraak. Wat weet ik niet precies, maar het wou niet, het beeld was groen, en je hoorde me dus wel praten. Ik vindt het jammer dat het mislukt is. Ik zal morgen foto's maken van wat ik besteld heb.

Ook had ik jullie beloofd als de unboxing video zou lukken ik meer filmpjes zou gaan plaatsen. Maar nu ga ik het anders aanpakken. Ik ga een filmpje/vlog maken en dan proberen of het me dan lukt om daar een geheel van te maken. En als dit lukt ga ik dus door met het vloggen en filmpjes maken! Geen zorgen dus! Ik ga het dus gewoon nog een keer proberen. Wees niet bang.

Ik heb vandaag helaas weer een korte blog, maar ik moet me echt op mijn examens en opdrachten die ik nog moet inleveren focussen. Ik heb morgen een dagje vrij van stage. Dus dan ga ik een uitgebreide blogpost schrijven en uitgebreid voor school zitten. En dus ook het filmpje proberen te maken!

Wat voor vlogs zouden jullie van mij willen zien?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.