vrijdag 8 juli 2016

Andere blogs volgen

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie kennis laten maken met de blogs die ik volg. Dit is misschien wel leuk dat jullie mij een beetje beter leren kennen. Zo komen jullie te weten wat ik leuk vindt om te volgen.

Ik lees veel dingen op het beauty archief. Ze plaatst niet elke dag een blog, dat is niet erg. Ik vindt het wel leuk om te zien wat ze doet, en waar ze van houdt. Ook ken ik Kim een beetje, want ze heeft een paar jaar bij mij op dansles gezeten. Dus het is leuk om haar zo te volgen.

Ook volg ik sinds vandaag A Cup of Life. Dat is ook wel een hele leuk blog! Het is een blog met veel enthosme, waardoor het leuk is om te lezen. Maar het zijn ook mooie verhalen die gedeeld worden. Ik hoop dat ik dat ooit ook ga kunnen!


Welke blogs volgen jullie nog meer naast Xaar's Wereld?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.