maandag 4 juli 2016

Diploma uitreiking

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik mijn diploma mogen ophalen op school! Nou ja, ophalen, we zaten met de hele klas in een rijtje en mochten we een voor een ons diploma ondertekenen en pakken. We gingen niet het rijtje af, maar gewoon lekker door elkaar. Ook niet op alfabetische volgorde gewoon zo maar op willekeurige volgorde. Het was echt leuk! Ik zal een paar foto's laten zien.


Die boeddha heb ik gekregen van school. Zo lief! Ik hoop dat hij veel geluk zal geven. Op Snapchat heb je mijn diploma kunnen zien. En kan het nog steeds, komende 24 uur. Dus ben je benieuwd? Kijk dan snel Snapchat, dit is mijn gebruikersnaam: xarifa97.

Wanneer krijgen jullie je diploma?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.