maandag 25 juli 2016

Ontbijten testen!

Hoi allemaal!

Een paar dagen geleden had ik een vragenlijst in gevuld over ontbijtjes. Over hoe dat nu gaat en wat je er aan zou willen verbeteren. Vandaag werd ik door het bedrijf (ik weet even niet meer hoe het heet, als ik het weer weet meld ik het hier) gebeld, en ik heb 6 gratis ontbijtjes gekregen. Op 16 augustus komt er een mevrouw langs die komt een beetje uitleggen, en kijken we wat het beste bij mij past. En dat mag ik dan 6 dagen gaan proberen!

Ik wil dit met jullie gaan delen hoe het gaat. Ik zal van elke dag een foto maken wat ik die ochtend eet, en op papier zetten hoe het smaakt, of het makkelijk te maken is en of het mij bevallen is. Daar maak ik dan aan het eind een blog van. Dus op dag 6 horen jullie wat ik er van vindt. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Misschien dat als ik op me zelf ga wonen dat ik bij dat bedrijf ga bestellen. Want dan heb ik er alle tijd voor, hoef ik andere niet jaloers te maken.


Kennen jullie zo'n bedrijf die het vergelijkbare doet? En hebben jullie er wel eens gebruik van gemaakt?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.