vrijdag 29 juli 2016

Opzoek naar ideeën!

Hoi allemaal!

Op dit moment ben ik bezig met allemaal DIYs aan het maken. Ik ben op het moment bezig met een boek... En wat ik daar mee doe zie je vanzelf! Maar ik ben op het moment met nog meer bezig. Maar dat ontdek je allemaal vanzelf!

Ik vindt het altijd leuk om te horen of jullie nog een leuk idee hebben voor een DIY! Dus als jullie leuke ideeën hebben mogen jullie ze altijd insturen natuurlijk.

Maar ook als jullie nog andere ideeën hebben mag je die altijd sturen.

Dat mag echt van alles zijn! Ik zal de leukste, gekste & origineelste dingen proberen. Of weet je nog een leuke challenge dat mag je natuurlijk altijd zeggen! Ik zal zelf ook eens gaan Googlen op een challenge die ik kan gaan doen. Maar misschien weten jullie ook wel een leuke! Ik heb al met de #nopoo-challenge mee gedaan, dat is dat je een keer in de week je haar wast, en dat je haar daar dus mooier van wordt. Ik zou dus heel gelukkig worden van jullie ideeën! Je mag het naar mij mailen (E-mail sturen) of het gewoon in de reactie's zetten! Ik zal ze alles lezen wat jullie schrijven! Ik weet nog niet of ik overal op reageer. Dus als ik niet reageer ligt het dus niet aan jou! 

Het mag ook een product zijn wat ik kan gaan testen. Een make-upje bijvoorbeeld. 

Je mag er natuurlijk ook over na denken wat je mij zou willen laten doen. Alles mag, niks is gek of raar. Ook is niks dom. Als je reageert dan moet je niks aantrekken van wat andere over jou reactie's zeggen.

Ik hoop snel wat van jullie te horen!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97