dinsdag 5 juli 2016

Over de 3.000 pageviews heen

Hoi allemaal!

Het weekend is deze blog over de 3.000 pageviews gegaan! En dat in zeven maanden! Ik ben er echt trots op! Ik wist niet dat het zo snel zou gaan! Op dit moment dat ik de blog aan het schrijven ben (16:36) is op dit moment het aantal om precies te zijn 3.061. Ik merk dat er niemand reageert op dat er iemand een gast blogger mag zijn voor een keertje. Dus ik vraag me af wat jullie graag zien als vervanging hier van. Dus wat willen jullie voor speciaals er voor terug zien? Laten jullie het weten via de reactie's of via de mail. Want ik zou toch iets leuks dan voor jullie willen!


Ik hoor graag jullie van jullie!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.