zondag 3 juli 2016

Scouting weekend

Hoi allemaal!

Ik had dit weekend scouting weekend zoals je misschien al wel op mijn snapchat hebt gezien. Ik heb daar vannacht geslapen. Het was vannacht een beetje gek weer, wat ik nog nooit bij de scouting heb mee gemaakt. Het regende en het onweerde. Ik vond het in het begin wel spannend om dan in slaap te vallen, maar ik was zo moe dat ik uit eindelijk gewoon in slaap ben gevallen. Ik was vrijdag helemaal een blog voor jullie vergeten in te plannen. Oepsie... Ik kwam er achter toen ik onder weg naar de scouting was. Ik kon helaas daar geen blog schrijven omdat ik op de kinderen moet letten. Maar nu heb ik er wel een gelukkig. Ik ga vanavond wel op tijd naar bed, omdat het gister (nou ja, het was al zondag dat we naar bed toe gingen als leiding) best wel laat was en vanmorgen best wel vroeg. Daarom hou ik deze blog kort. Sorry!

Hebben jullie een leuk weekend gehad?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.