zaterdag 9 juli 2016

Snuf de hond | Netflix | 1

Hoi allemaal!

Vanavond gaan we misschien Snuf de hond en de jacht op vliegende volckert kijken. Dat lijkt me best een boeiende film. Het gaat namelijk over mensen wanneer de tweede wereld net voorbij is (tenminste in deze film), en deze van alles bleven samen met een hond, genaamd (misschien wel te raden) Snuf. Het gaat er dus over Tom en Mirjam op onderzoek uit gaan bij het moeras omdat de jachtopziener Grevendonk die een spook gezien heeft een daardoor is aangevallen. Die dus waarschijnlijk in de tweede wereld oorlog leven, en dat is dus best spannend om niet door de vijand ontdekt te worden. Het lijkt mij een leuke film en ook best wel spannend.


Kennen jullie deze film? En wat vonden jullie er van? Ik kan het nog niet zeggen omdat ik hem niet ken. Ik zal morgen laten weten wat ik er van vindt.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.