woensdag 20 juli 2016

Tips tegen muggen!

Hoi allemaal,

Ik ben een beetje in de tips sfeer. Ik ga jullie vandaag tips tegen muggen geven. Het zijn zulke rot beestjes. En nu iedereen met vakantie gaat of is, wil ik jullie daar toch tips voor geven. Want anti-muggen spray is niet altijd fijn om te gebruiken. Het stinkt, viezigheid blijft sneller aan je plakken, en de natuur wordt er niet vrolijker van die muggen spray's.

Tip 1: Insecten lamp.

Je hebt een speciale soort lamp die tegen insecten werkt. Dus dan hou je de muggen buiten, maar ook de vliegen en alle andere insecten. Het is een lamp met blauw licht er in. Dit trekt de muggen en zo aan, als ze dan bij de lamp aankomen worden ze elektrocuteert. Dan zijn ze gelukkig gelijk allemaal dood.

Tip 2: Azijn


Als je je lichtjes insmeert met azijn, dat werkt al tegen de muggen. Maar ook als je een doekje (niet te erg ruikend) in een kamer/tent legt dat houdt de muggen buiten. Azijn werkt bijtent waardoor de muggen weg gaan.


Tip 3: Parakito armband


Dit is een speciale armband die een bepaald soort dat iets inzich heeft wat muggen niet van houden, dus dat is altijd fijn!


Dit waren mijn tips! Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! Tot morgen! 


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.