woensdag 27 juli 2016

Trendgevoelig | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Het zijn 8 vragen over of ik trendgevoelig ben. Ik denk zelf van niet. Maar daar gaan we nu achter komen. Veel lees plezier!

Ben jij trendgevoelig? Nee, ik vindt dat wat je leuk vindt gewoon moet doen. Dus wat je doet of aantrekt maakt niet uit of het dan is of niet.
Welke trend vind je echt helemaal super? Ik vindt het wel leuk dat de pastel kleurtjes wel terug blijven komen. Dat het eigenlijk in is.
Welke trend kan wat jou betreft overwaaien?  Ik weet het eigenlijk niet. Ik vindt veel dingen wel leuk. Ik kan niet kiezen! Haha!
Wat vond je heel vroeger trendy en nu helemaal niet meer? Het scooby doo was altijd wel leuk, ik kon het helemaal niet, maar ik vond wel leuk om te zien wat iedereen er van maakte.
Aan welke trend doe je niet mee? Pokemon go. Ik snap echt niet wat mensen het leuk vinden om beestje in een balletje te stoppen.
Wat gaat volgens jou helemaal in de mode komen? Van die korte rokjes zoals ze hadden met de hippie's! Dat lijkt me wel weer leuk om te zien.
Wat is echt uit de mode en kan echt niet meer? Tja, ik heb niet heel veel verstand van mode, dus ik durf hier eigenlijk geen antwoord op geven. :|
Wat is jouw geheime bron voor wat wat in de mode is of gaat komen? Niemand. Ik hou me daar echt niet mee bezig! Haha ik vind het echt niet interessant.


Nou, vinden jullie mij trendgevoelig? Laat het me weten in de reactie's!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.