woensdag 6 juli 2016

Vakantie!!!!

Hoi allemaal!

Zoals jullie weten heb ik maandag mijn diploma gekregen. Maar wat ik nog niet met jullie gedeeld heb is dat ik al sinds vorige week vakantie heb! Ik ben er echt zo blij mee dat het eindelijk vakantie is. Ik was en ben er gewoon heel erg aan toe. De laatste dagen voor dat ik vakantie kreeg waren denk ik toch wel het meest vervelend. Ik kon me nergens meer op concentreren, ik werd van alles om me heen geïrriteerd en kon nergens meer van genieten op school. En nu kan ik alles lekker los laten. Nergens meer aan hoeven denken, niks meer moeten en alles mogen. En gezien ik nu verslaafd ben aan Gossip Girl kan ik alle afleveringen gaan kijken! I <3 it! Oké, ik moet nog gewoon werken, maar dat is het enige wat ik nog echt moet. Ook ga ik de zomer ondernemer doen, waar ik veel zin in heb. Daar gaan jullie zeker meer van horen! Het begint volgende week donderdag, dus vanaf dan weten jullie meer :)!


Ook ga ik veel voor de blog aan de slag, want ja, ik heb nu alle tijd. Daar heb ik veel zin in. Als je nog ideeën hebt, je mag ze altijd mailen of in de reactie's zetten! Ik ben er altijd dol op nieuwe, verfrissende ideeën.

Wat vindt jij het fijnste van vakantie?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.