donderdag 7 juli 2016

Verkouden | Niet lekker geslapen

Hoi allemaal!

Is het bij jullie ook zo, dat wanneer het zulk gek weer is zoals nu, hier in Nederland, dat je dan sneller vatbaarder bent voor alle verkoudheidjes/ziektes? Nou, ik heb er ook/wel last van. Het is mega verveelend als het net begint, ik kan er moeilijker door in slaap komen. Omdat ik dan de hele tijd mijn neus wil afvegen. Dat is lastig slapen. Het zal vast ooit wel weer goed komen toch? Ik hoop het in ieder geval!


Onder andere dat ik verkouden heb ik vannacht niet heel lekker geslapen vannacht. Ook lag ik om een rare reden ook helemaal niet lekker in bed. Dat is best lastig, want ik wou vandaag zo veel doen, maar ik heb en had er helemaal geen energie er voor. Wat doen jullie als jullie niet lekker geslapen hebben, en toch meer energie willen? Koffie helpt maar eventjes, en ik wil niet de hele dag aan de koffie. Dus hebben jullie misschien goede tips? I hope so! Zet de tips dan hier onder in de reactie's!

Wat doen jullie als je niet genoeg energie hebben?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.