donderdag 21 juli 2016

Zomer ondernemer | Eerste terugkom dag

Hoi allemaal!

Vandaag had ik de eerste terugkomst dag van de Zomer Ondernemer. We waren bij Loyals. Hier hebben we een rondje gedaan van hoe iedereen er voorstaat en of we nog ergens tegen aan liepen. Daarna kregen we een workshop over het netwerken. Hoe dat in zijn werk gaat. En hoe je dat het beste kan doen. Toen we dat hadden gehad kwam de baas van Loyals vertellen hoe hij het bedrijf is begonnen is en tot hoe het nu is geworden. Dat was een erg mooi verhaal. Daarna gingen we met zakenvrienden speeddaten. Wij als Zomer Ondernemer moesten contact leggen met andere ondernemers. En je hun plan vertellen en hun er van overtuigen. Dit deden we in een half uur. Daarna kregen we de tijd om naar waar wij als zomer ondernemer naar de zakenvriend. Die van mij is Coaching Forward geworden. Dit is een hele lieve mevrouw die zelf ook nog maar 3,5 jaar in het vak zit. Ze coacht jou op persoonlijk gebied, zakelijk gebied maar ook adviezen, lezingen en ze traint ook mensen. Dus dat is erg leuk. En erg handig, want daar komt veel communicatie bij kijken, wat ik ook erg graag wil leren naar klanten toe, hoe ik het makkelijkste naar ze communiceer. Toen we gekozen hadden en de we zakenvrienden waren geworden konden we veder kletsen over de toekomst, wat we graag willen leren onder het genot van een drankje. En toen was het om 17:30 weer tijd om naar huis te gaan. Dit was weer een hele informatieve dag. Ik heb weer veel geleerd, nieuwe ideeën op gedaan en ik heb weer een boost gekregen om veder te gaan.

Wat hebben jullie vandaag gedaan?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.