vrijdag 15 juli 2016

Zomerondernemer | Trainingsdag 2

Hoi allemaal!

Vandaag had ik van de zomer ondernemer trainingsdag 2 gehad. Het begon vandaag allemaal in het centrum van Woerden. Daar moesten we mensen aanspreken en ons product verkopen. Ik ging smoothie's verkopen. Zijn jullie mij nog tegen gekomen in Woerden, en zijn jullie door mij aangesproken? Daar ben ik wel benieuwd naar! Om 11:00 uur gingen we weer terug naar we trainings gebouw gegaan. Waar we geleerd hebben om dingen in de praktijk te brengen door twee woorden die niks met elkaar te maken hebben 1 product te maken. De woorden waren: Baksteen & Paraplu.

Dat was eigenlijk de dag. Ik heb vandaag eigenlijk geen foto's. Het was een gezellige dag, maar heel erg leerzaam en vermoeiend.

Sorry voor de korte blog!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.