zaterdag 16 juli 2016

Zomerondernemer | Trainingsdag 3

Hoi allemaal!

Vandaag was het alweer de laatste trainingsdag van de zomer ondernemer. Vandaag hebben we ons plan voor ons bedrijf hebben uit gewerkt, en daarna moesten we het pichten, dus verkopen aan de groep. Zodat er feedback kwam, zodat je het later kan gebruiken om je bedrijf te promoten bij iemand die je niet kent. Daarna was het middag pauze, hebben we weer lekkere broodjes gekregen. Daarna hadden we nog een basisadministratie en begroting training waarna we informatie hebben gekregen over de terug kom dagen en zo. Dus dat was eigenlijk het dagje van vandaag. Het was erg boeiend, maar er valt eigenlijk niet zo heel veel over te schrijven, dus ja dit was het voor vandaag.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om over te lezen! Ik zal over de terug kom dagen die ik bij woon ook gewoon een blog schrijven. Maar dit waren de eerste drie dagen in ieder geval.

Vandaag heb ook voor jullie gefilmd. Ik denk dat ik het morgen ga bewerken. Want nu ga ik met mijn ouders en broertje weer een film kijken gezellig. Dus ik zie jullie morgen in ieder geval met een blog!

Hoe was jullie zaterdag?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.