donderdag 25 augustus 2016

De eerste introductie dagen voorbij

Hoi allemaal!

Dinsdag en vandaag heb ik introductie dagen op school gehad. Helaas heb ik niet alles mee kunnen pakken van de introductie dagen, omdat ik dinsdag al een andere afspraak wat al een tijdje had staan. Het was erg jammer, maar het kon niet anders. Maar omdat ik vorig jaar op het ID College heb gezeten weet ik al wel aardig al wat te vinden in de school. Dus dat is lekker makkelijk! Zelfs mijn klaslokaal wist ik in een keer te vinden, omdat het naast het examenlokaal zit waar ik vorig jaar mijn examens voor Rekenen en een deel van Nederlands. Dat was makkelijk!

Voor de rest is het erg wennen mijn nieuwe klas. Omdat ik in een grotere klas zit dan afgelopen jaar en op mijn middelbare school. Dat waren er steeds maximaal 12. En nu zijn het er 19 leerlingen. Ik hoop dat ik er aan kan gaan wennen, en mijn diploma kan gaan halen.

Het was vandaag helaas erg warm op school, het is hier nu in Nederland meer als 30 graden. En we hebben een klein klas lokaal. Wat erg vervelend is. Maar het moet maar zo. Dus ik hoop dat het binnenkort weer gewoon warm wordt, dan is het in de school ook gelijk minder warm. Dus dan kunnen we ons ook beter concentreren.

Hebben jullie al weer school? Of beginnen jullie binnenkort weer?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.