zondag 21 augustus 2016

Druk, druk en nog eens druk.

Hoi allemaal!

Jullie konden het al merken. Vrijdag en zaterdag heb ik geen blog kunnen plaatsen helaas. Vrijdag heb ik mijn computer voor een check bij de Media Markt ingeleverd. Dus mijn computer heb ik een dagje gemist. En gister en vandaag moest ik weer werken, folders invouwen. Om er even weer in te komen, dacht ik, laat ik me even concentreren op het werk. Zodat ik weer even weet hoe het zit, en ga ik volgende week op zaterdag weer gewoon een blog plaatsen.

Daarom hebben jullie even twee dagen moeten missen. Maar vanaf nu hoeft het even niet meer! Want ik kan weer over van alles gaan schrijven gelukkig! Want komende week moet ik weer naar school. Ik moet naar het ziekenhuis, echt van alles heb ik weer te doen. Dus ik kan weer over van alles gaan schrijven! Ik heb erg veel zin in. Ik hoop jullie ook! Ook ben ik nog steeds druk met een DIY waar ik jullie van de week over vertelde. Ik moet er veel voor uitknippen dus vandaar dat het zo lang duurt.

Wanneer beginnen jullie weer op school? En hebben jullie er veel zin in? Ik vindt het best wel spannend om weer naar school te gaan, want ik kom weer in een nieuwe klas, met veel onbekende mensen.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.