maandag 29 augustus 2016

Druk

Hoi allemaal!

Het nieuwe schooljaar is nog maar amper begonnen, en ik ben nu al druk met veel verschillende dingen. Zo heb ik gister een dagje mee gedraaid bij De Blauwe Meije, waar ik zo moe van was waardoor het er helaas bij ingeschoten was om een nieuwe blog voor jullie te plaatsen. Ik ben nu druk me op school te focussen, en mijn eigen bedrijf op te starten. En oja; de scouting ook nog; want daar is ook het nieuwe seizoen begonnen! Dit kost allemaal best veel energie, eigenlijk niet iets te veel als ik eerlijk ben. Ik hoop nog steeds elke dag een blog te posten echt waar. Maar als het me een keertje niet lukt moeten jullie niet boos worden, want ik vindt het bloggen echt heel leuk om te doen! Het geeft me wat ontspanning zelfs. Dus ik blijf het zeker doen! Misschien dat ik wel minder ga bloggen omdat het me niet lukt om elke dag een blog te schrijven, maar ik hoop dat ik veel kan gaan inplannen en zo!

Helaas doet nu mijn computer ook een beetje gek, ik hoop dat hij het snel weer gewoon gaat doen, ik hoop het echt. Dus dat kan ook nog een reden zijn waarom jullie niks van mij horen.

Waar zijn jullie allemaal mee bezig? Hebben jullie leuke dingen gedaan in de zomervakantie?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.