donderdag 4 augustus 2016

Korte verhaaltjes | 1 miljoen euro belansting vrij

Hoi allemaal!

Komende weken ga ik veel korte verhaaltjes plaatsen uit het boek: 333 dingen om over te schrijven. Vandaag gaat het over een wat ik met een miljoen euro belastingvrij zou gaan doen. Veel lees plezier!

 Ik zou eerst een huis kopen in Nederland, en deze helemaal inrichten naar mijn smaak (inclusief verven/behangen). Dan ga ik een auto kopen. Gewoon waar je van a naar b kan rijden. Als ik dat allemaal gedaan heb koop ik een huisje in Zwitserland en die richt ik natuurlijk ook helemaal in. Dan koop ik daar ook nog een auto.

Ook lijkt het me leuk om een wereldreis te maken. Dus dat kan ik ook nog mooi van dit geld doen. Als ik dan nog geld over heb zet ik alles op mijn spaarrekening zetten, dan heb ik wat geld als er iets vervangen moet worden. Dat is altijd handig.

Wat zuden jullie doen als jullie een miljoen euro hebben belasting vrij?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.