vrijdag 5 augustus 2016

Korte verhaaltjes | Bedankbriefje

Hoi allemaal!

Komende weken ga ik veel korte verhaaltjes plaatsen uit het boek: 333 dingen om over te schrijven. Vandaag gaat het over dat ik een bedankbriefje moet schrijven over een kado wat ik spuuglelijk vindt. Veel lees plezier!

'Bedankt voor dit mooie kado! Het is een mooi flesje waar het parfum in zit. Het ruikt ook zo lekker! Ik doe het elke dag op!' Ondertussen heb ik het al aan een vriendin gegeven, want ik vindt het helemaal niet lekker ruiken en het is ook helemaal niet mooi dat flesje. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.


Wat is jullie favoriete parfum? Ik heb er zelf geen, want ik kan er niet tegen.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.