maandag 8 augustus 2016

Korte verhaaltjes | beschrijf wat er over twee weken gebeurt op de plek waar je staat/zit

Hoi allemaal!

Komende weken ga ik veel korte verhaaltjes plaatsen uit het boek: 333 dingen om over te schrijven. Vandaag gaat het over wat er gebeurt over twee weken waar ik nu sta/zit. Veel lees plezier!

 Over twee weken wordt hier huiswerk gemaakt denk ik. Dan is school weer begonnen en hebben we de eerste huiswerk opdrachten gekregen. Dus dan kan hier nu lekker huiswerk gemaakt worden. Dat is fijn, want dan heb je tenminste de ruimte om te zitten. En kan je je goed concentreren.

Wat gebeurt er op de plek waar jij nu zit of staat over twee weken?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.