donderdag 11 augustus 2016

Korte verhaaltjes | Het leven van je duim

Hoi allemaal!

Komende weken ga ik veel korte verhaaltjes plaatsen uit het boek: 333 dingen om over te schrijven. Vandaag gaat het over hoe je duim het leven ziet. Veel lees plezier!

Dit is een maandag in de vakantie:

 Zodra mijn eigenaar wakker wordt ga ik scrollen op haar mobiel. Daarna ben ik handig op de wc, bij het brood smeren, en het brood opeten. Dan gaan we nog even wat drinken waarbij ik moet gaan helpen, anders gaar ze knoeien. Dan gaat ze achter de computer, moeten weer zo veel op de spatiebalk drukken. Getsie. Dan laat ze ons weer even met rust, want dan is ze naar vloggloss aan het kijken. Dan wanneer ze weer ons gebruikt moet ze naar de wc of wil ze een andere video op zoeken. Dan gaat ze omkleden dan moeten we weer aan het werk. Dan gaat ze luchen en drinken. Dan gaat ze werken, moeten we weer helpen met de folders pakken en in de brievenbus doen. Als ze dan klaar is dan moet ik weer over de mobiel scrollen. Dan ga ik weer helpen eten, met het avond eten. Dan moet ik helpen met de blog bijwerken. En allemaal video's kijken daar heb ik eigenlijk nooit zin in. Dan gaat ze eindelijk naar bed, moeten we nog even helpen omkleden en tandenpoesten en zijn we eindelijk klaar. Weer lekker uitrusten. Tot ze in haar slaap op ons gaat liggen, daar zijn we nooit ze blij mee. Want dat is zo zwaar. Pff, dit is onze dag.

Hoe veel doet jullie duimen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.