dinsdag 9 augustus 2016

Korte verhaaltjes | In 5 minuten zo veel mogelijk schrijven

Hoi allemaal!

Komende weken ga ik veel korte verhaaltjes plaatsen uit het boek: 333 dingen om over te schrijven. Vandaag gaat het over dat ik in 5 minuten veel moet gaan schrijven. Veel lees plezier!

 Zo vandaag is een leuke dag, ik heb nu veel dingen om over te schrijven. Want ik ben veel aan het inplannen. Want ik heb door het boek 333 dingen om over te schrijven heel veel ideeën gekregen. Ik denk laat ik het nu maar allemaal vast inplannen want dan hoef ik er niet lang over na te denken. Dat hadden jullie zeker niet door ;). Want ik heb de afgelopen dagen al veel verhaaltjes online gezet. Ik zat me op een zondag te vervelen en had zin om te schrijven in het boek. Dat heb ik dus gedaan en heb dus gewoon 14 verhaaltjes geschreven. Dat vond ik zo leuk dat ik dus dat ik dat met jullie wou delen. Dus vandaar dat ik het het nu aan het plaasten ben. Ik heb al 8 dagen ingeplant. Dit is al dag 9! Ik denk laat ik nu eens kijken wat ik kan schrijven in vijf minuten. Omdat ik best wel snel kan typen heb ik al meer dan op mijn pagina in het boek heb geschreven.

Zo, dit waren de 5 minuten. Wat vinden jullie er van? Zo iets had ik dus ook in mijn boek. Alleen wat minder omdat ik veel sneller typ dan schrijf. Hihi.

Typen jullie ook sneller dan dat jullie schrijven?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.