woensdag 10 augustus 2016

Korte verhaaltjes | Route beschrijving eten en drinken

Hoi allemaal!

Komende weken ga ik veel korte verhaaltjes plaatsen uit het boek: 333 dingen om over te schrijven. Vandaag gaat het over hoe je een route beschrijving van eten en drinken in je lichaam. Veel lees plezier!

 Eerst gaat je eten en drinken door je mond, daarna gaat het door je slokdarm door naar je maag. En dan gaat het door je dunne dram. Dan nog even door je dikke darm, en dan door de anus een. En als laatst ligt het in de wc als je het uit gepoept hebt.

Hihi dat was mijn route beschrijving van eten en drinken.

Hoe ziet jou route beschrijving er uit van eten en drinken?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.