dinsdag 2 augustus 2016

Korte verhaaltjes | Vriendin

Hoi allemaal!

Komende weken ga ik veel korte verhaaltjes plaatsen uit het boek: 333 dingen om over te schrijven. Vandaag gaat het over een brief schrijven naar een vriendin die ik nooit meer spreek. Veel lees plezier!

Hoi Anna,

Ik dacht ik schrijf je eens. Hoe is het met je? Bij mij gaat alles goed.

Ik ben op dit moment heel druk voor school bezig, boeken kaften, schriften klaar maken etz. Hoe is het bij jou op school? Ik mis iedereen daar op school ontzettend. Doe je aan iedereen de groetjes van mij?

Hoe is het thuis? En hoe is het met je broertje en je zusje? En met mama en papa? Hier gaat alles wel goed thuis. Je krijgt de groetjes van mijn ouders en broertje.

Zullen we een keer afspreken om bij te kletsen? Stuur je me een berichtje via facebook als je er zin in hebt tenminste?

Groetjes van mij, Xarifa xxx-jes.

Hoe vonden jullie de brief? Schrijven jullie ook wel eens naar oude vriend(in)en?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.