maandag 15 augustus 2016

Terug van vakantie

Hoi allemaal!

Misschien hebben jullie het wel gemerkt, maar ik ben op afgelopen 2 weken op vakantie geweest! Het was zo lekker. Lekker rustig aan doen, geen verplichtingen. Lekker uitslapen (oké dat deed ik al, maar op vakantie is het zo veel lekkerder en ik weet niet waarom), lekker lui als je wakker wordt, veel gezellige dingen doen met mijn ouders en broertje. En stiekem vond ik het ook wel lekker om even niet aan mijn blog te denken. Ik heb tot en met deze blog eigenlijk alles ingepland. Daarom waren er geen dingen die ik de dag had gedaan, en ook geen Zomer ondernemer blogs. Ik ga vanaf morgen dus eigenlijk weer echt bloggen. Ik denk dat er nog komende week een blog komt met een aantal leuke vakantie foto's.

Ik zal jullie vertellen waarom ik deze 2 weken vooruit gepland heb. Dat is eigenlijk een simpele reden, ik wist niet of we overal een internet aansluiting hadden. Als dat niet zo was dan had ik 2 weken lang geen blogs plaatsen. Dat zou ik ook weer jammer voor jullie vinden. En zo is het mooi opgelost.

Waarom vond ik het fijn om even niet aan mijn blog te denken, vragen jullie je af? Ik zal eerlijk zijn, soms voelt het een beetje als een verplichting. Aan de ene kant vindt ik het wel fijn, want dan heb ik in de avond wat te doen, maar aan de andere kant is het ook niet goed, want dan doe je het niet meer voor de lol, wat uit eindelijk wel de bedoeling is. Ik heb dus gewoon even afstand gedaan, en ik kan jullie garanderen dat ik nu weer met zin kan gaan bloggen. Ik heb waarschijnlijk weer allemaal leuke ideeën op gedaan om over te gaan schrijven.

En daar is vakantie eigenlijk voor, toch?

Zijn jullie nog op vakantie geweest, of zijn jullie nu weg?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.