donderdag 18 augustus 2016

Uitnodiging Kick Out ZomerOndernemer | zomerondernemer

Hoi allemaal!

Vandaag is het zo ver! Dan is er de Kick Out van de ZomerOndernemers. En daar ben ik bij! Om mijn eigen bedrijf te promoten. Ik ben begin van de zomer hiermee begonnen. Jullie hebben alles kunnen vlogen op mijn blog (Xaar's Wereld). En nu is het zo ver. Je kan komen kijken hoe het mij is afgegaan. Tussen 18:30 en 20:00 uur kan je komen naar Everywhere 4 You op Trasmolenlaan 4 3447 GZ in Woerden. Daarna is alles voor mensen die voor andere feestelijkheden zijn komen. Dus dan zijn jullie helaas niet meer welkom. Maar dat mag de pret natuurlijk niet minder maken. Ik hoop jullie vanavond te zien in Woerden!

Dit is gelijk mijn blog voor vandaag.

Komen jullie vanavond?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.