dinsdag 16 augustus 2016

Wat mis je het meest van vankantie | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een tag voor jullie! Deze tag heb ik helemaal zelf verzonnen! Ik ben stiekem gewoon helemaal trots op! Ik wens jullie veel plezier met lezen!

1. Wat was het leukst op vakantie?

Geen internet hebben. Het klinkt misschien heel stom, maar ik heb het internet gewoon niet gemist, want dan heb je niet de hele tijd een soort van de verplichting hebt om te kijken of je iets mist op internet. Ook vond ik de dorpjes kijken leuk, en het rustige aan doen was ook lekker.

2. Wat vond je het minst leuk van de vakantie?

Dat het regende en dat we daar door de hele dag in de tent moesten zitten omdat er geen recreatie ruimte was.

3. Wat hebben jullie gedaan op vakantie?

We hebben door dorpjes gereden, bij marktjes gekeken, gewandeld, we heb geocaches gevonden, in dorpjes gekeken en gewinkeld.

4. Wat heb je het meest gemist van thuis?

Mijn eigen bed. Dat ligt toch het lekkerste. En misschien ook wel onze eigen wc. Meer ook niet.

5. Heb je je nog druk gemaakt om blogs die online kwamen?

Ja zeker wel! Als ik dan een beetje internet had ging ik snel kijken of ze online zijn gekomen.

Dit was de tag. Het is een korte, maar meer kan ik er echt niet bedenken. Sorry!

Hoe is jullie vakantie?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.