donderdag 15 september 2016

Anti klit borstel | revieuw

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een anti klit borstel gekocht, ik ben hem gelijk voor jullie getest! Ik was al een tijdje benieuwd naar de de borstel, en hij is nu in de reclame bij de Trekpleister. Dus ik heb hem gewoon gekocht en ik ben hem direct gaan testen omdat ik alweer wat klitten in mijn haar had.

De borstel haalt er inderdaad snel en heel gemakkelijk de klitten uit je haar. Bij mij haalt hij er zelfs krullen uit mijn haar. Dat is eigenlijk heel gek, want ik heb best wel wat krullen van mijzelf. Dus dat is gek. Maar hij doet het erg goed! Ik ben er erg tevreden over!

Hier zijn foto's van de borstel.



De anti klit borstel is van Betty Bruch.

Ik zou hem zeker aanraden aan jullie allemaal!

Hebben jullie ook zo'n borstel?

 Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.