maandag 19 september 2016

Eerste toets inzicht

Hoi allemaal!

Hoe is het bij jullie op school? En hebben jullie al veel huiswerk? Ik gelukkig nog niet! Ik heb vrijdag al wel mijn eerste toets. Dit is voor Nederlands. Om te kijken wat we geleerd hebben tijdens de les, wat eigenlijk best wel gek is, want we hebben nog maar drie keer les van onze lerares gehad. Dus ik hoop dat de toets niet al te moeilijk is, zodat we in de klas tenminste nog een beetje een goed cijfer halen. Gelukkig telt hij niet me voor het rapport. Dus daar ben ik wel heel blij mee!

Hebben jullie al toetsen gehad? Ik hoop het niet voor jullie! We zijn nog maar amper een maand bezig, en nog niet veel lesstof behandeld. Voor iedereen in heel Nederland geldt dit trouwens! Dat we nog niet veel les hebben gehad.


Het zal wel vaker gaan gebeuren dat er zo laat een blog online komt of dat er helemaal geen blog online komt, want ik vindt school namelijk voor gaan. En ik wil me ook vooral op school gaan focussen. Want ik wil het erg graag halen! Maar er komen waarschijnlijk wel blogs hiervoor overdag extra online, dus hou mijn blog maar goed in de gaten!

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.