dinsdag 6 september 2016

Healty Lifestyle | Introductie

Hoi allemaal!

Ik heb een leuk nieuwtje! Ik ga van af volgende week elke dinsdag artikelen plaatsen wat te maken heeft met je gezondheid. Dit kan te maken hebben met wat goed is voor je huid, maar ook wat goed is voor je lichaam. Dus wat goed is om niet ziek te worden, of sapjes waar je veel energie van krijgt of bijvoorbeeld scrubjes. Een healty lifestyle dus! Kortom veel verschillende dingen!

Hier zullen ook DIY's bij zitten, want ik kan me voorstellen dat je denkt 'dat wil ik ook zelf proberen'! Hier hou ik natuurlijk ook rekening met iedereen zijn of haar budget, want niet iedereen heeft even veel geld te besteden. Dat kan komen omdat je zakgeld krijgt van je ouders, of studeert waardoor je dus ook niet veel te besteden hebt.

Kruiden worden ook hier in besproken, wat die met je lichaam doen, dat kan best handig zijn! Hier leer je dus ook veel dingen over bepaalde kruiden, maar ook wat gezond is voor je lichaam.

Dat zal er dus de komende weken gebeuren op dinsdag!



Als jullie nog leuke dingen hiervoor weten of graag andere dingen hebben wat in dit thema past wil weten hoe het zit, hoe je dat het makkelijkst maakt of hoe gezond dat is laat het dan weten in de reactie's of stuur een mailtje naar dit mail aders. Het maakt niet uit hoe gek het is, want wie weet probeer ik het wel uit!

Ik heb veel zin om dit te gaan doen! Als het goed gaat lopen maak ik er misschien wel een aparte blog van. Dan kan je alles makkelijk alles terug vinden!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.