maandag 5 september 2016

Het televisie seizoen begint weer!

Hoi allemaal!

Nu alle mensen die op school zitten weer naar school gaan begint ook altijd weer het televisie seizoen weer. Alle leuke programma's beginnen weer. Zoals Heel Holland Bakt en Goede Tijden Slechte Tijden (GTST)! Over een tijdje begint dan ook weer (dat is altijd veel te lang wachten een heel jaar) Wie Is De Mol! Dat is mijn favoriete televisie programma. Ook hou ik heel erg van Heel Holland Bakt en GTST.

Heel Holland Bakt komt ook maar een keer per jaar op televisie :(. Gelukkig heeft GTST een zomer stop en is de rest van het jaar op televisie. Zelfs met kerstmis en oud en nieuw. Kortom dat is het hele jaar een feestje, want daar mis je niet zo veel van. Omdat je in de zomer vaak buiten zit en zelf ook op vakantie bent. Ik ben daar dus erg blij mee!




Als ik moet kiezen naast Wie Is De Mol, zou ik voor heel Holland bakt gaan, want GTST kan je eigenlijk altijd volgen en Heel Holland Bakt gaan want dat is namelijk ook maar een keer per jaar op televisie.

Wat is jullie favoriete programma?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.