woensdag 7 september 2016

Nog een keer!

Hoi allemaal!

Morgen ga ik vloggen! Ik wil het dan vrijdag dan gaan bewerken zodat jullie het kunnen zien. Ik heb inmiddels een paar tips gekregen om filmpjes te bewerken. Tijdens de zomer ondernemer wou ik het ook steeds doen, maar daar lukte het bewerken ook niet zo goed. Ik hoop dat het morgen dus wel gaat lukken!

Als het allemaal goed gaat ga ik zeker meer vloggen voor jullie. Zeker als ik weet dat ik iets leuks ga doen zal ik het zeker voor jullie vloggen! Ik kijk er nu al naar uit.

Wat zouden jullie graag zien als ik ga vloggen? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden. Want dan weet ik wat jullie leuk vinden, en kan ik daar rekening mee houden! Dus laat het hier vooral weten in de reactie's! Daar wordt ik weer blij van :)!


Wat zien jullie graag op YouTube?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.