woensdag 28 september 2016

Terug in de tijd

Hoi allemaal!

Zaterdag doe ik mee aan een vossenjacht in Alphen aan den Rijn als vos. Hiervoor gaan we terug in de tijd. Want dat is het thema; reizen door de tijd. Ik heb mezelf voorgenomen om 60 jaar terug te gaan in de tijd. Ik wordt dus een hippie. Heb even zitten denken hoe ik dat ga doen. En ik heb nu gelukkig daar een aantal ideeën voor. Ik heb vanmiddag een shirtje bij de Zeeman gekocht (€ 2,99) wat best wel een gek kleurtje is en ik uit mezelf niet heel snel zal aantrekken. En toen ik thuis kwam hoorde ik dat het best wel een kleurtje is dat bij die tijd past. Ik ga dit hele shirtje een beetje bewerken door er van alles uit die tijd op te maken (door te kleuren met textiel stiften), wat bij die tijd hoorde. Veder zal ik een mega grote bril op doen, een scouting das (wat je kan vergelijken met een zakdoek) in mijn haar doen én drie gekke kleurtjes in mijn haar wat ik er zo weer kan uit wassen. Natuurlijk zal ik ook gekke make-up op doen, want dat hoort er ook bij. Ik hou er van om zo gek te doen voor een keertje. En misschien ga ik dit ook wel doen met carnaval. Dat is ook de tijd om gek te doen natuurlijk.


Ik ga van mijn outfit nog een shoplog maken hier komen dus alle dingen aan te pas die ik zaterdag aan ga hebben. Ook zal ik nog een Do It Yourself maken van het shirt. Want het is leuk om een shirt te hebben waar je zelf aan gewerkt hebt. Toch?

Wat is  jullie gekste outfit die jullie ooit aangehad hebben?


Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.