vrijdag 9 september 2016

Veel gedaan.

Hoi allemaal!

Sorry, sorry, sorry! Dat ik gister geen blog heb geplaatst, ik heb gister na school nog veel gedaan waardoor het niet is gekomen dat ik gister een blog heb geschreven! Ik ben gister in Bodegraven bij de najaarsoptocht wezen kijken. Hier veel leuke en inspirerende dingen gezien! Toen ik thuis kwam ben in eigenlijk gelijk naar bed gegaan. Ik was best wel moe, het was gister een warme dag, veel gedaan en ik had tot laat school.

Vandaag ben ik naar een markt geweest met kermis geweest. Het was erg gezellig! Ik heb hier nog een pet gekocht trouwens, waar jullie snel een foto van op Instagram en Snapchat voorbij zullen zien komen! Ik vindt deze pet helemaal leuk!

Morgen begint het weekend weer, hebben jullie veel zin in het weekend?

Ik wel! Ik zie jullie morgen weer!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.