woensdag 14 september 2016

Wat een weer!

Hoi allemaal!

Hebben jullie het ook nog steeds zo warm? Ik zag vandaag ergens dat het 33 graden was. Het was in de volle zon, op dat moment vond ik het ook best warm om veel te doen. Nu nog steeds wel! Ook al is het 21:00 uur geweest.

Als het kan met zulke warmte zwem ik met mijn broertje van 13 jaar in de Oude Rijn. Dat is altijd erg verkoelend! Zo kunnen we de rest van de dag er weer tegen aan om ons goed veel te kunnen doen; zoals huiswerk maken bijvoorbeeld. Al is het maar voor een half uurtje, dan zijn we toch afgekoeld en kunnen we de rest van de dag er weer tegen aan.


Hier zwemmen wij altijd! Precies op dat hoekje bij de tweede zwarte paal, daar springen we er makkelijk in, en kunnen we via een traptentje er makkelijk weer uit. Daar houden we van!

Wat doen jullie als het zo warm is als vandaag?

 Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.