woensdag 21 september 2016

Weer op Instagram en Snapchat!

Hoi allemaal!

Zoals jullie misschien wel doorhadden, ben ik de afgelopen maand niet zo heel veel actief op Snapchat en Instagram geweest. Dat komt omdat ik vorige maand een nieuwe telefoon gekocht heb waarin mijn simkaartje het niet zo goed deed. Sterker nog, hij deed het er helemaal niet in! Nu doet hij het er nog steeds niet helemaal perfect in, want ik kan nog steeds niet bellen, smsen en van mijn data gebruik maken. Ik heb toen even mijn de telefoon van mijn broertje mogen lenen! Waar ik hem heel erg dankbaar voor ben natuurlijk. Het enige probleem was dat deze telefoon het niet zo'n hele goede foto's kan maken. Dus vandaar dat ik niet zo heel actief was. Nu kan ik in ieder geval wat dingen gaan plaatsen op Instagram en Snapchat met mijn nieuwe telefoon!

Misschien dat ik ook wel wat actiever weer ga worden op Facebook zo! Dat is natuurlijk altijd handig! Zo blijven jullie ook wat meer van mij op de hoogte!


Ik hoop jullie nu weer op de hoogte gebracht te hebben!

Hoe was jullie dag vandaag?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.