zaterdag 15 oktober 2016

Hay Day

Hoi allemaal!

Kennen jullie dat spelletje Hay Day? Ik ben er op het moment heel erg mee bezig. Elk moment dat kan, en wanneer er iets kan gebeuren, dan zit ik dat spelletje te spelen. Wanneer mijn opdrachten op school klaar waren, als ik even pauze nam van het folders invouwen, als ik wat folders had weg gelopen, wanneer ik klaar was met huiswerk, na het douchen. Ik deed het nog net niet midden in de nacht (gelukkig)! Ik doe het niet via facebook, ik heb het zo wel een aantal keer geprobeerd, maar dan liep ik vast in level 9.

Dinsdag heb ik Hay Day geïnstalleerd, en nu zit ik dus al in level 11. Dus ik speel het best wel fanatiek.

Hay Day is een spelletje waarin je een boerderij onderhoud. Dus gewassen planten, dieren eten geeft en melkt, eiren weghaalt of spek weg haalt. Kortom als je het leuk vind ben je zo verslaafd!

Aan welk spel zijn jullie verslaafd?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.