maandag 17 oktober 2016

Herfst

Hoi allemaal!

Het begint steeds meer op de herfst te lijken! 'S morgens is het steeds maar later licht en 's avonds is het ook steeds eerder donker. Ook wordt het steeds minder warm, of duurt het even voor dat er een lekkere temperatuur is om wat te doen.

Ik vindt het zelf s'avonds wel fijn zo in de herfst en de winter een wandelingetje te maken. Je kan zien hoe de mensen het in huis gezellig maken, met kaarsjes, lichtjes, maar ook vindt ik het altijd stiekem wel leuk om te zien hoe ze hun huis hebben in gericht. Maar ik vindt het ook fijn om even een frisse neus/gezicht te halen. En als ik dan thuis kom lekker in mijn luie kleren zitten en dan een lekker warm kopje thee of warme chocolade melk te drinken. Dan ontspan ik helemaal en slaap ik altijd erg lekker.


Wat vinden jullie het fijnste aan de herfst?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.