zaterdag 29 oktober 2016

Leuke dingen in aantocht!

Hoi allemaal,

Het is pas oktober, maar ik zit al leuke serie's voor volgend jaar te bedenken, die best wel gek zijn. Ik heb al wel een paar leuke ideeën! Maar een komt steeds naar boven in mijn hoofd. Ik ga nog niet vertellen wat het is. Omdat ik nog niet zeker weet of ik het wel ga doen, en ook vindt ik het leuk om het als verassing voor jullie. Want dat is wel zo leuk! Ook ga ook nog opzoek naar nog meer leuke ideeën voor volgend jaar, zodat ik van alles kan gaan inplannen, als ik het bijvoorbeeld erg druk heb met school, op vakantie ben of wanneer ik aan mezelf merk dat ik niet weet waar ik over moet gaan schrijven, dat ik dan allemaal leuke dingen kan gaan schrijven. Zodat jullie altijd een blog hebben! En ook wel eens een grappige blog krijgen.


Maar mocht jij een leuk idee hebben wat jij graag op deze blog wilt zien, dan mag je dat altijd zeggen! In de reactie's onder de blogs, maar ook gewoon via de mail sturen. Geen enkel idee is stom, bedenk je dat wel! Dus wanneer jij iets heel graag wilt zien, zeg dat dan gewoon!

Wat is het geste wat jullie ooit gedaan hebben?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97