maandag 24 oktober 2016

Opzoek naar knutsel ideeën

Hoi allemaal!

Op het moment ben ik druk opzoek naar leuke knutsel ideeën, voor sinterklaas, maar ook al voor kerstmis. Dat is altijd erg leuk om op te gaan zoeken, ik krijg er altijd dan helemaal zin in de feestdagen! Al de gezelligheid, maar ook dat je het dan knus maakt in huis. Leuke knutsel dingen zijn dan ook nog erg gezellig!

Ik zoek de knutsel ideeën op Pinterest. Daar kan je echt leuke ideeën opdoen voor als je zin hebt om te knutselen. Niet alleen voor Sinterklaas of Kerstmis, maar ook gewoon voor wat bij het seizoen past, zoals nu, de herfst, straks de winter, dan de lente en natuurlijk ook de zomer! Daar wordt ik altijd heel erg vrolijk van!


Van dit soort kleine dingetjes wordt ik al helemaal blij! Simpel, maar leuk!

Waar worden jullie blij van?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97