vrijdag 14 oktober 2016

Oude foto's bekijken

Hoi allemaal!

Ik had gister een cd vol oude kamp foto's gevonden van toen ik nog op de middelbare school zat. Ik ging ze gelijk bekijken, en dat zag er best wel gek uit. Dit was 4 jaar geleden, dan zie je hoe erg je verandert bent. Omdat het zo lang geleden is. Het is allemaal in een filmpje gezet. Dus ik kan helaas geen oude foto laten zien van mij.

Als ik dat terug zie krijg ik weer allemaal leuke herinneringen terug in mijn hoofd. Want het was zo'n leuk kamp! Met allemaal vrienden en vriendinnen. Ook omdat ik ze al zo lang niet meet heb gezien, vindt ik het leuk om te zien hoe ze er toen uitzagen en hoe ze er nu uitzien. Ik vindt dat allemaal terug te zien. Ik wordt er hele blij van!



Hoe zijn jullie herinneringen aan schoolkampen?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.