woensdag 5 oktober 2016

Pinterest

Hoi allemaal!

Daar ben ik weer! En ik ben helemaal blij! Gister heb ik een account aangemaakt bij Pinterest! Ik vindt het helemaal leuk! Je ziet er zulke leuke dingen op! Allemaal knutsel ideeën, bak ideeën, kook ideeën en ga zo maar veder! Het ziet er ook allemaal zo leuk uit. Ik ben er volgens mij verslaafd aan! Ik kijk wanneer ik mij verveel en op dat moment internet heb. Ik heb al zulke leuke ideeën gezien die goedkoop zijn om te knutselen! Echt leuk. Ik hou natuurlijk ook heel erg van bakken, en heb al lekkere bak ideeën voorbij zien komen die ik graag zou willen proberen. En als ik het dan niet vergeet met jullie te delen! Ik wordt er helemaal vrolijk van. Kortom, als je mij wilt opvrolijken dan moet je een leuk linkje naar een Pinterest werkje zetten! Dan wordt ik weer helemaal blij!

              

Zitten jullie ook op Pinterest? En wat zetten jullie er dan op? Ik zet er nu nog niks op, ik sla alles in verborgen mapjes op zodat niemand het dus kan zien. En zo kan ik het altijd zien en bewaren. Dat vindt ik wel fijn dat niet iedereen er bij kan.

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.