zondag 9 oktober 2016

Schriftjes | To School

Hoi allemaal!

Dit is de eerste blog over To School. Vandaag gaat het over schriftjes. Je kent het wel, allemaal vakken op school waar je veel over moet op schrijven. Als je examen dit jaar gaat doen ken je dat vast wel, maar het kan natuurlijk zo zijn dat wanneer je bijna een toets hebt dan pas alles gaat opschrijven. Dit kan natuurlijk in een schrift zoals ik nu doe. Het is onoverzichtelijk, je kan niks terug vinden en je schrijft dan niet alles op omdat je ook nog voor andere vakken dingen wilt opschrijven.



Daarom is het handig om voor elk vak eigenlijk een apart schrift te hebben. Of wanneer je je laptop op school gebruikt dit in verschillende mapjes te zetten of in een word documentje. Zolang je het maar goed opslaat en back-ups maakt als je het op de laptop doet zodat je het goed terug kan vinden en als er dan iets gebeurt met je laptop dat je alles nog hebt. Dan hoef je daar niet over te stressen.


Zelf zal ik kiezen voor de schriftjes want die nemen geen geheugen in voor je USB stick en pc. Gelukkig nemen ze ook niet zo veel gewicht in je tas in. Dus dat is ook erg lekker. En als je een kluisje hebt dan kan je ze daar ook altijd in kwijt. Dan hoef je ze ook niet de hele tijd heen en weer mee te nemen.

Wat zijn jullie ervaringen met schriftjes?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.