donderdag 27 oktober 2016

Zoek, zoek, zoek

Hoi allemaal!

Vandaag ben ik opzoek naar een stage gegaan, want dat is wat nu belangrijk is voor school. Anders kan ik helaas mijn opleiding niet halen. Helaas :(. Ik heb veel leuke dingen gezien die ik interessant vindt om te gaan doen. Basisscholen, Kinder Dag Verblijven, Gastouders, BSO's en in de gehandicaptenzorg. Het is nog best lastig om een goede keuze te maken, en een leuk bedrijf te vinden wat goed bij jou past. Ik heb leuke dingen in ieder geval gezien, waar ik zeker wat mee kan. En wat me zeker leuk lijkt om te gaan doen. Dus dat wordt snel beslissen. Want over twee weken moet ik dus al een stage plek gevonden hebben... Volgende heb ik gelukkig de hele week om iets te kunnen regelen, langs bedrijven te gaan en alles.


Ik moet in ieder geval iets in de zorg of welzijn zijn. Wat natuurlijk hartstikke leuk is.

Wat voor stage gaan jullie doen of doen jullie?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97