zondag 13 november 2016

10 dingen die ik standaard in mijn schooltas heb | To School

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik 10 dingen die ik standaard in mijn schooltas heb zitten voor jullie in de serie To School! Hier zijn de 10 dingen die ik standaard in mijn schooltas heb zitten:

1. Pennen en potloden

Ik heb altijd wel pennen en potloden in mijn tas zitten. Ondanks we veel digitaal les hebben waar over je vorige week hebt over kunnen lezen. Maar in sommige boeken kunnen we gewoon schrijven waar ik dan met een potlood of pen in schrijf, bij de toetsen moeten we met een pen gaan schrijven omdat het dan geldig is voor een soort examen.

2. Laptop

Wij werken toch veel op de laptop, waardoor ik dus standaard mijn laptop in mijn schooltas heb zitten.

3. Oplader van mijn laptop

Dat is wel logisch eigenlijk. Want zonder oplader van mijn laptop kan ik eind van de dag niet zo veel, meer met mijn laptop. En dat is best wel vervelend.

4. USB stick

Ook heb ik standaard mijn USB stick in mijn tas zitten. Want voor sommige lessen moeten we gewoon in word werken, daar hebben we dan geen digitale les boeken voor nodig. Dan sla ik dus alles op mijn USB stick alles op want als mijn pc dan een keertje crasht dan ben ik niet alle documenten niet kwijt tenminste.

5. Deodorant

Ik zweet best wel snel. Dus ik heb altijd voor de zekerheid deodorant in mijn tas zitten. Want je weet maar nooit of je snel nodig hebt omdat je stinkt naar zweet ;)!



6. Extra schriftje

Ik heb altijd wel een extra schriftje bij me. Voor dat ik een schriftje vergeet, dat elke dag wel heb eigenlijk. Dus dat is altijd wel fijn!

7. Een plastic zak

Ik heb ook altijd wel een plastic zak in mijn tas voor als het gaat regenen, zodat mijn laptop en boeken niet nat worden.

8. Oortjes

Ik heb ook altijd mijn oortjes bij me. Want als we gaan werken mogen we altijd een muziekje aan. Dat doe ik dan ook zodat ik mij beter kan concentreren. Altijd fijn!

9. Markeer stiften

Ik heb ook altijd markeer stiften bij mij. Voor als we huiswerk hebben mankeer ik het altijd zodat ik het duidelijk heb wat ik aan huiswerk heb, of wanneer ik een toets heb. Alles wat belangrijk is markeer ik dan. Ze zitten eigenlijk gewoon bij mijn pennen en potloden, maar ik heb ze altijd wel gewoon bij me in mijn tas.

10. Kabeltje voor mijn telefoon

Ik heb tegenwoordig ook het kabeltje voor mijn telefoon bij me, zodat hij gewoon lekker kan laden, want in een tussenuur of de pauze kan mijn veel op mijn telefoon zitten, dan wil ik hem soms nog wel eens opladen tijdens de les, maar niet altijd.

Wat hebben jullie standaard in jullie tas zitten?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97