zaterdag 26 november 2016

Afscheid nemen vriendin

Hoi allemaal,

Vandaag ga ik afscheid nemen van een vriendin. Niet omdat ze is overleden, ze gaat verhuizen. Best wel ver weg, in ook niet in Nederland. Dus dat is wel erg jammer. Op het moment dat deze blog online komt (Ik heb hem vanmiddag voor jullie geschreven) ben ik op haar afscheids-feest. Ik heb geen zin om vanavond na het feest nog een blog te gaan schrijven namelijk. Omdat ik dan vol emotie´s zit. Dus vandaar dat ik hem vanmiddag al geschreven heb. Het is een hele lieve vriendin waar ik afscheid van ga nemen.

Sorry van de korte blog.

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97