donderdag 3 november 2016

Broer en zus avond

Hoi allemaal!

Deze avond zijn allebei mijn ouders weg, mijn vader naar naar zijn hobby en mijn moeder moet voor werk een avondje weg. Dus ik ben samen met mijn broertje thuis. Ik blijf alleen nog wat langer wakker dan mijn broertje, dus als hij op bed ligt ga ik lekker een filmpje kijken. Ik zit te denken aan De Smurfen 1. Dan zet ik hem in het Engels aan, zodat ik weer wat meer gewend raak aan de Engelse taal, en kan ik het ook weer wat makkelijker begrijpen. Daar ben ik altijd blij mee, want ik snap nooit veel van de Engelse taal en zo kan ik het gewoon beter leren. Want dan is het niet verplicht en pak je alles veel makkelijker op.


Ik hou van films kijken in ieder geval! Het liefst van die films waarbij je niet heel erg bij na hoeft te denken, als het in de avond is, overdag maakt het mij eigenlijk niet zo heel veel uit. Tenminste, als ik in de avond een film kijk waarbij je moet nadenken blijf ik vaak langer wakker. Dus dat dan niet fijn vindt ik.

Houden jullie ook van films?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97