woensdag 9 november 2016

Lekker mee zingen

Hoi allemaal!

Toen ik deze blog wou gaan schrijven werd ik afgeleid. Door een YouTube kanaal eigenlijk. Een karaoke YouTube kanaal. Waar je gewoon lekker liedjes kan mee zingen misschien wel zonder gestoord lekker hard mee kan zingen. Als je tenminste in een aparte ruimte bent. Dat vindt ik altijd heel erg leuk! Maar soms zing ik zo hard mee dat mijn ouders te horen krijg dat ik wat zachter moet gaan zingen ;)! Ik wordt er altijd vrolijk van, zelfs als ik chagrijnig ben.


Dit is mijn favoriete kanaal voor karaoke liedjes. Het is een Nederlands kanaal, dus ik kan gewoon lekker mee zingen zonder aan uitspraken te denken.

Houden jullie ook zo van zingen? En doen jullie ook aan karaoke?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97